عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 45
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 490
:: بازدید ماه : 2193
:: بازدید سال : 10801
:: بازدید کلی : 36648

RSS

Powered By
loxblog.Com

چگونه ثبت اختراع را فوری و حرفه ایی انجام دهیم؟
دو شنبه 13 تير 1401 ساعت 17:6 | بازدید : 1228 | نوشته ‌شده به دست مصطفی | ( نظرات )

ثبت اختراع در صورتی اتفاق می افتد که ابتکاری باشد و دارای کاربرد صنعتی باشد و از نظر کاربرد صنعتی در ادارات مالکیت صنعتی به حساب می آید.

اختراعی کاربردی است که حداقل در یکی از رشته های صنعتی قابل ساخت و تولید ارائه شود. اختراعات می تواند شامل مواردی نوآورانه در زمینه کشاورزی، خدمات، صنایع و دیگر موارد شود. زمان حمایت از اختراع 20ساله است که مخترع باید برای تمدید و حمایت از حق امتیاز سالانه اختراع هزینه های سالانه آن را پرداخت کنند.

درصورت پیش آمدن هر سوالی مبنی بر ثبت اختراعات و روش های  انجام آن می توانید با کارشناسان پایش در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. براساس قوانینی که در سازمان جهانی تعیین شده هر گاه مخترع یک کالا یا وسیله ای جدید به پشتوانه علم خود اظهارنامه ای مبنی بر اختراع را به اداره مالکیت صنعتی ارائه دهند با بازرسی های اداره مالکیت مواجه می شود که بهتر است بدانید برای ثبت اختراع می توان بصورت شخصی و یا با اتخاذ وکیل مجرب حقوقی اقدام به ثبت در اداره مالکیت کنید.

برای ثبت اختراع مورد تایید اداره باید بدانید مواردی مانند نطریه های علمی، روشهای جدید در ریاضیات، آثارهای هنری و بازی های فکری، شیوه های جدید از برنامه ای کامپیوتری، روش های درمانی در بیماری های انسان و حیوان، کشف گونه های جدید گیاهی و مواردی در این خصوص را نمی توان در زمره اختراع قرار داد.

جهت اطلاعات بیشتر و راهنمایی جهت ثبت اختراع با کارشناسان ثبت پایش در تماس باشید



:: موضوعات مرتبط: حقوقی , ,
:: برچسب‌ها: پایش ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ثبت برند با بهترین تیم مشاوره
دو شنبه 13 تير 1401 ساعت 12:9 | بازدید : 1330 | نوشته ‌شده به دست مصطفی | ( نظرات )

یکی از ویژگی هایی که تولیدکنندگان محصولات تجاری برای پیشبرد اهداف خود باید به آن ها توجه کنند عدم تکراری بودن علامت تجاری است که با توجه به آن می تواند برندی مناسب را انتخاب کرده و برای اطلاع عموم در راه ارائه محصول تجاری فعالیت کنید.

یک برند تجاری براساس اصول اداره مالکیت صنعتی در مدت زمانی مشخص بسته به طبقه برند طراحی شده می تواند در زمینه های مختلف برای فعالیت اشخاص بصورت قانونی به ثبت رسد. برندسازی در دنیای امروز امری مهم برای کسب و کارهای تجاری است که با پرداختن به آن می توان حرفه خود را به دیگر افراد جامعه معرفی کرده و از طریق آن تمایز را میان محصول خود با دیگر کالاها یا خدمات مشابه ایجاد کنید.

نکات تخصصی برای ثبت علامت تجاری را تنها از طریق مشاوره حقوقی افراد دارای تجربه کافی در امر ثبت برند دریافت خواهید کرد. مدارک ثبتی برند تجاری شامل مدارک متقاضی ثبت برند شخصیت حقیقی یا حقوقی که تمایل به ثبت آن دارد خواهد بود که به اداره مالکیت صنعتی تسلیم می شود.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان جهت ثبت برند با مشاورین ما در موسسه حقوقی پایش در تماس باشید



:: موضوعات مرتبط: حقوقی , ,
:: برچسب‌ها: پایش ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ثبت موسسه و مراحل ثبت آن
یک شنبه 5 تير 1401 ساعت 10:42 | بازدید : 1196 | نوشته ‌شده به دست مصطفی | ( نظرات )

جهت ثیت موسسه موسسات غیرتجاری را با توجه به نامشان باید کسب و کاری غیرتجاری دانست که از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی در موضوعات مختلفی قابل ثبت است. هر موسسه غیرتجاری با اجتماع افراد حقیقی در کنار یکدیگر به ثبت می رسند.

از این رو موسساتی مانند موسسات حقوقی باید مجوز های مربوط به ثبت را در اداره ثبت شرکت ها اتخاذ کرده و آن را با در نظر گرفتن موضوع فعالیت شرکت ها در ادارات ثبت شرکت حوزه خود به ثبت رسانند. برای ثبت موسسات باید حداقل 2 شخص به عنوان هیئت مدیره موسسه انتخاب شوند.

اعضا در موسسات باید دارای سن قانونی برای انجام فعالیت های موسسه باشند که در ابتدایی ترین امر به جهت ثبت موسسه تسلیم مدارک شناسایی متقاضیان ثبت موسسه و نیز وارد کردن مشخصات محل اصلی موسسه موردنظر است. هر گامی که برای ثبت موسسه بر می دارید باید در حیطه قوانین مندرج در اداره ثبت شرکت ها انجام شود تا بتواند به انجام امور انتفاعی یا غیرانتفاعی خود بپردازید. برای مثال موسسات حقوقی با ارائه خدمات به افراد و در ادامه کسب سود می توانند فعالیت خود را در کشور انجام دهند.

در سویی دیگر ثبت موسسات غیرتجاری از نوع غیرانتفاعی تنها با خدمات رسانی به مشتریان بدون اخذ هزینه ای و در راه رضایت خدا اقدام به ثبت متقاضیان در اداره ثبت می کنند که این موسسات به مانند موسسه خیریه ای ، وظیفه یاری رساندن به اشخاص نیازمند را بر عهده دارد. نحوه ثبت موسسات غیرتجاری را می توانید با تخصص وکلای حقوقی پایش در کم ترین زمان دریافت کنید و در مسیر ترقی و پیشرفت کسب و کارها گام بردارید.

در صورت عدم نقص مدارک متقاضیان ثبت موسسات غیرتجاری هزینه های مربوط به ثبت را با مشاوره از کارشناسان حقوقی پایش تنها با یک تماس پرداخت کرده و با در نظر داشتن شروط مربوط به ثبت موسسات که کارشناسان این موسسه حقوقی پایش به شما بازگو خواهند کرد خیال خود را از انجام سریع و تخصصی امور آسوده سازید.



:: برچسب‌ها: پایش ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0