عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 45
:: کل نظرات : 7

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

اخذ مجوز تاسیس به چه صورت می باشد؟
دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت 12:31 | بازدید : 1212 | نوشته ‌شده به دست مصطفی | ( نظرات )

هر شرکتی که به صورت قانونی یا فیزیکی ثبت شده باشد باید از مراجع مربوطه جواز تاسیس دریافت کند. وزارت صنعت و معدن این مجوزها را صادر می کند که برای شرکت هایی که می خواهند یک واحد تولیدی یا کارخانه افتتاح کنند ضروری است.

افرادی که دارای جواز تاسیس هستند می توانند در شهرک های صنعتی کارخانه یا کارگاه ایجاد کنند اما باید این کار را در محل ذکر شده در مجوز انجام دهند. جواز تاسیس به مدت یک سال یا تا زمانی که عمر و فعالیت آن دیگر قابل دوام نباشد اعتبار دارد که در این مرحله باید آن را تمدید کرد. اگر تا مهلت مقرر تمدید نکنید، مجوز شما باطل می شود و دیگر نمی توانید از آن استفاده کنید. پروانه کسب را می توان به شخص دیگری منتقل کرد.

عوامل موثر در اخذ جواز تاسیس شامل نوع فعالیت شخص دارنده جواز، مراجعی که آن را صادر خواهند کرد ، که می توانند شامل وزارت جهاد کشاورزی ، وزارت کار و تعاون و وزارت صنعت و معدن می باشد .

جهت اطلاع از اخذ مجوز تولید از وزارت صنایع با کارشناسان ما در تماس باشید



:: موضوعات مرتبط: حقوقی , ,
:: برچسب‌ها: ثبت شرکت ایلیا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چگونه یک برند را ثبت کنیم؟
پنج شنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت 11:54 | بازدید : 1220 | نوشته ‌شده به دست مصطفی | ( نظرات )

لازمه داشتن کسب و کاری مطمئن و دارای سابقه حقوقی انجام ثبت برند و علامت تجاری است . یک کسب و کار خوب باعث شهرت اشخاص خواهد شد و در صورت عدم ثبت برند هر لحظه ترس دزدیده شدن توسط اشخاص ثالث خواهد بود که خود خطری برای حرفه اشخاص خواهد بود . از این رو بهتر است هرچه زودتر مقدمات ثبت برند را با تجربه کافی انجام دهید. برندها را می توان به صورت لوگوتایپ یا نمادهای ویژه ای ارائه کرد که با رعایت شرایط اداره مالکیت معنوی قابل ثبت می باشند. چرایی ثبت برند به نفع دارنده آن خواهد بود . از این رو با ارائه مدارک ثبتی و حقوقی خود و بارگزاری آن ها در سایت های مربوطه می توانید به بهبود خدمات خود کمک کرده و به آن ها اعتباردهید.

باید بدانید که ثبت علائم دارای اصول و مقررات خاص خود است که بدون آگاهی از این اصول و مقررات نمی توان روند ثبت برند را طی نمود. برای ارائه بهترین خدمات، مقاله پیش رو به بررسی قواعد و مقررات ثبت علامت پرداخته است تا به سوالات شما عزیزان در این زمینه پاسخ داده شود.

 جهت اطلاعات بیشتر جهت ثبت برند با کارشناسان ما در تماس باشید



:: برچسب‌ها: ثبت شرکت ایلیا ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
خواص ازگیل به چه صورت می باشد؟
چهار شنبه 14 ارديبهشت 1401 ساعت 21:41 | بازدید : 1333 | نوشته ‌شده به دست مصطفی | ( نظرات )

خواص ازگیل؛ ازگیل یا Eriobotrya به لاتین که درختی شگفت انگیز است که برای باغ های کوچک مناسب است. بصورت گلابی شکل و کمی بزرگ‌تر از آلو می باشد. رنگ زرد یا نارنجی دارد و برخی قسمت‌های ازگیل رسیده به رنگ قهوه ایی است. طعم ازگیل چیزی بین طعم هلو و انبه است. ازگیل را می‌توان به صورت تازه یا خشک مصرف کرد و حاوی مقدار زیادی ویتامین می باشد.

میوه ازگیل بسیار سخت و اسیدی است و تا زمانی که خوب رسیده نشود قابل خوردن نیست. گوشت ازگیل پس از رسیدن از رنگ سفید به قهوه‌ای تغییر می‌یابد و کاملاً نرم و شیرین می‌شود و مردم به آن خرمای گیلان نیز می‌گویند. ازگیل را به صورت خام به عنوان میوه‌ای لذیذ، مطبوع و تقویت‌کننده مصرف می‌کنند. از ازگیل جهت تهیه شربت و کنسرو ازگیل نیز استفاده می‌شود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چگونه میتوان قیمت سکه پارسیان خبر ویژه رو مشاهده کرد؟
دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 ساعت 16:53 | بازدید : 1344 | نوشته ‌شده به دست مصطفی | ( نظرات )

 زمانی که می خواهید طلای فوق را از طلافروشی خریداری کنید، باید بین 2000 تا 3000 تومان به مبلغ فوق اضافه کنید، مثلاً از قبل این نوع سکه ها را در خانه دارید و می خواهید آن را به عنوان هدیه بدهید. مهمانی و یا شخصی برای شما هدیه آورده و می خواهد قیمت آن را تخمین بزند، باید بدانید که به غیر از ارزش طلا که وزن آن را در قیمت هر گرم طلای 18 عیار ضرب می کنید، فروشنده. همچنین از آن به عنوان سود و به عنوان پاداش برای ساخت سکه فوق استفاده می کند. مبلغی دریافت می کند که در حالت عادی نباید بیش از 3000 تومان باشد (البته بستگی به فروشنده هم دارد!)

براساس قانون، سکه طلا منحصراً در اختیار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است و تولید و عرضه ورق طلای پارسیان، هخامنشی و پاسارگاد به صورت دایره‌ای با نام سکه مصنوعی غیرقانونی و ممنوع است.
همچنین پلاک های مذکور ربطی به بانک های فعال در کشور مانند پارسیان، پاسارگاد ندارد و صرفاً از یک نام اقتباس شده است.

آیا سکه پارسیان معتبر است؟

مدتی سکه یا سکه گرمی پارسیان را می شد با طلای 18 عیار در هر مکانی مانند کارخانه ها، کارگاه ها و حتی منازل و بانک مرکزی ضرب و روانه بازار کرد تا از کلاهبرداری و آسیب رساندن به خریداران سکه در تمام بهار جلوگیری شود. مشابه سکه ها ایرانیان دستور می دادند که سکه های داغ مدور یا مدور ضرب نشود.

طبق قانون، ضرب سکه طلا منحصرا و در اختیار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است و تولید و عرضه ورق طلای پارسیان، هخامنشی و پاسارگاد به صورت دایره ای و به صورت سکه در نام تجاری مصنوعی، غیرقانونی و ممنوع.

همچنین رئیس اتحادیه تهران درباره اعتبار سکه پارسیان اظهار کرد: فروشندگان فقط سکه گرمی را بفروشند که به اشکال مختلف از سکه تمام شده است. سکه های ضرب شده به صورت بیضی و چند ضلعی با دستور بانک مرکزی مجاز به فروش خواهند بود. طلافروشان موظف به خرید سکه های گرم مردم هستند که شبیه سکه های تمام ضرب شده است.

جهت اطلاعات بیشتر از سایت خبر ویژه دیدن کنید.

 


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
چگونه یک دستگاه کارتن چسب زن تهیه کنیم؟
یک شنبه 11 ارديبهشت 1401 ساعت 15:35 | بازدید : 1468 | نوشته ‌شده به دست مصطفی | ( نظرات )

همانطور که می دانید دستگاه چسب زن کارتن به طور خودکار برای بسته بندی مقوایی استفاده می شود. این دستگاه دارای نوار نقاله ای است که پس از قرار دادن مقوا روی آن لبه های آن خم شده و به آن می چسبد. برخی از انواع این چسب ماشینی به طور همزمان زیر و روی مقوا می چسبند.

با توجه به اینکه این دستگاه به صورت خودکار کار می کند، طبیعتاً کار با آن بسیار آسان بود و پیچیده نبود. از این دستگاه برای بسته بندی محصول با نوار چسب استفاده می شود و به محض تماس سنسورها با دستگاه، عملیات چسب کاری کارتونی انجام می شود. روش کار در دستگاه چسب اتوماتیک بدین صورت است که ابتدا بسته را روی ریل چسب اتوماتیک قرار می دهند و سپس با حرکت ریل مقوا را زیر نوار نقاله جابجا می کنند.

نحوه کار با چسب اتوماتیک
با ادامه حرکت مقوا، چسب زدن انجام می شود و در نهایت مقوای چسب زده از دستگاه خارج می شود. می توانید از یک جت پرینتر برای قرار دادن اطلاعات محصول در جعبه چسب استفاده کنید تا کیفیت بسته بندی خود را تا حد زیادی افزایش دهید. برای این موضوع و معرفی شما کاربران گرامی ویدئویی را آماده کرده ایم که اصول عملکرد دستگاه را توضیح می دهد.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه کارتن چسب زن با ما در تماس باشید.



:: موضوعات مرتبط: صنعت , ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مواردی که در مورد استعلام ثبت شرکت باید بدانید
شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت 14:31 | بازدید : 1372 | نوشته ‌شده به دست مصطفی | ( نظرات )

ثبت شرکت، اقدامات مالی را رسمیت می بخشد و شرکت ها را قانونی می کند. با توجه به این امر، به منظور اطمینان از ثبت مجاز شرکت و صحت آن، باید زودتر از انعقاد قرارداد استعلام شود. منبع رسمی استعلام شرکت های ثبت شده در ایران «سامانه شناسایی سراسری اشخاص مجاز» می باشد. این تکنیک متعلق به گروه ثبت اسناد و املاک کشور است و زیر نظر قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند. در این مقاله، نگاهی خواهیم داشت به اینکه چگونه می توان شرکت های ثبت شده را جستجو کرد و صحت اطلاعات آنها را تأیید کرد.

 

سوابق شرکت های ثبت شده در ایران
یکی از مواردی است که می توان برای استعلام نام شرکت های ثبت شده، سامانه موسسات مجاز کشور، استناد کرد. آدرس جدید این روش ilenc.ssaa.ir است. جستجوی این وب سایت به 3 روش امکان پذیر است:

1. عنوان شرکت را وارد کنید (کلا یا جزئی)

۲. شناسه شرکت سراسری را وارد کنید

3. مقدار ثبت شرکت را وارد کنید

ضمناً با تعیین گروه ثبت شرکت، نوع شخصیت، مدیریت کل استان و واحد ثبتی شهرک می توان به جستجوی دقیق تری در سوابق نام شرکت های ثبت شده در ایران پرداخت. معمولاً بدون محدود کردن جستجو، تنوع صفحات پیامد می‌تواند بسیار زیاد باشد و احتمالاً برای جستجوی داده‌هایی که در جستجوی آن هستید مشکل‌ساز خواهد بود.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد استعلام ثبت شرکت با مجموعه ایلیا در تماس باشید

 


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ارزش اسمی هر سهم به چه صورت می باشد و به چه صورت محاسبه می شود؟
شنبه 3 ارديبهشت 1401 ساعت 22:47 | بازدید : 1388 | نوشته ‌شده به دست مصطفی | ( نظرات )

ارزش اسمی هر سهم

اگر شما یکی از بسیاری از افرادی هستید که خود را مشتاق بازار موجودی و موضوعات تامین مالی می‌دانند، به احتمال زیاد عبارت موجودی اسمی را در موقعیت‌های مختلف شنیده‌اید. در حقیقت، زمانی که فردی قصد دارد برای یک موجودی پول خرج کند، ابتدا به دنبال آن است که ارزش آن موجودی را بداند. به طور معمول، هر سهم دارای دو نوع هزینه اسمی و واقعی است. برای داشتن یک بودجه مطمئن، باید درک عمیقی از آن عبارات داشته باشید و تغییرات بین آنها را بدانید.

در این مقاله لازم است شما را با تعریف ارزش اسمی هر سهم آشنا کنیم و ارزش هر سهم را در بازار موجودی کالا و بازار سرمایه بیان کنیم. برای درک این ایده‌ها، ابتدا باید با ایده سهام، ارزش موجودی، هزینه‌های اسمی و واقعی هر سهم و غیره آشنا شویم. بنابراین اگر به دنبال آشنایی بیشتر با این ایده های معقول هستید، توصیه می کنیم تا آخر با ما همراه باشید.

موجودی بگیرید

در شرکت های دولتی، در تلاش برای تقویت بازار موجودی، سرمایه را توزیع می کنند. تقسیم سرمایه به عناصر مساوی به نام سهام. مثلا ممکن است یک سازمان 20 میلیون تومان سرمایه داشته باشد. سهام این شرکت 1 میلیون تومان باشد، شرکت 20 سهم دارد. افرادی که از این سرمایه وجوه تامین کرده اند به عنوان سهامدار شناخته می شوند.

برای این افراد یک برگه موجودی صادر می شود که روی آن مقادیر موجودی درج شده است. به عنوان مثال فردی که 5 سهم خریداری کرده است، 5 کارت بازی به ارزش 5 میلیون تومان دارد. این مقدار که در برگه موجودی درج می شود به ارزش اسمی موجودی معروف است.

طبقه بندی موجودی

سهام معامله شده در بازار موجودی ممکن است از نقاط کاملاً متفاوتی طبقه بندی شوند. در ادامه توضیحات مختصری از این کلاس ارائه شده است. جهت اطلاعات بیشتر در مورد ارزش اسمی هر سهم از سایت غرب پرس دیدن کنید.


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
سئوکار کیست و چه وظایفی دارد؟
شنبه 3 ارديبهشت 1401 ساعت 15:18 | بازدید : 1433 | نوشته ‌شده به دست مصطفی | ( نظرات )

سئوکار و یا به عبارتی کسی که به عنوان یک متخصص سئو، استراتژی‌ها، تکنیک‌ها و تاکتیک‌هایی را برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان یک وب‌سایت و کسب رتبه بالا در صفحه نتایج موتورهای جستجو شناسایی خواهید کرد. با ایجاد سرنخ های بیشتر برای کسب و کار، فرصت های جدیدی برای رشد و سود ایجاد خواهید کرد.

این نوع کار ممکن است به عنوان کار بازاریابی محتوا یا بهینه سازی نرخ تبدیل نامیده شود و در عوض ممکن است عنوان شغلی بازاریاب آنلاین یا مدیر حساب دیجیتال داشته باشید.

مسئولیت ها

به عنوان یک متخصص سئو، شما باید:

  • برنامه ای در HTML، CSS و جاوا اسکریپت برای اطمینان از دسترسی و پیگیری آسان سایت و افزایش تعامل با بازدیدکنندگان - این ممکن است شامل کار بر روی ویدئو و فایل های PDF باشد.
  • کمپین های پرداخت به ازای کلیک (PPC) را برای افزایش درآمد از طریق تبلیغات آنلاین تحت حمایت اجرا کنید
  • محتوای اصلی برای صفحات وب بنویسید - متناسب با مخاطبان هدف
  • ارائه توصیه های فنی به توسعه دهندگان
  • به طور مداوم عبارات جستجو، رتبه بندی و تجزیه و تحلیل را برای نظارت بر عملکرد وب سایت های مشتری و ارائه توصیه هایی برای بهبود بررسی کنید
  • تعامل با سایر مشاغل (وابسته ها) در فرصت های ایجاد پیوند، برای دریافت کمیسیون پرداختی برای هدایت مشتریان به وب سایت های آنها
  • استفاده از تجربه کاربر (UX) و روش های بهینه سازی نرخ تبدیل برای تبدیل بازدیدکنندگان به کاربران فعال تر و کمک به بهبود عملکرد وب سایت
  • با ایجاد جامعه، ترافیک هدفمند و وفادار را به یک وب سایت هدایت کنید
  • از رسانه های اجتماعی برای توزیع محتوا استفاده کنید و سایت های خارجی بیشتری را تشویق کنید تا به محتوای شما پیوند دهند - به شما قدرت بیشتری می دهد
  • توسعه و ادغام استراتژی های بازاریابی محتوا
  • الگوریتم های تنظیم شده توسط موتورهای جستجو را برای به روز نگه داشتن تغییرات نظارت کنید.

|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4